Up-cycling van oude banners.

Geerd Simonis verrast zijn personeel met een wel heel bijzonder geschenk

 

Nieuwe banners op bedrijven terrein C-mill

Bedrijventerrein C-mill bestaat 10 jaar en dat was voor Geerd Simonis aanleiding om de banners op zijn terrein te vervangen. Daar zit je dan met een massa zeil! Kunnen we daar niets leuks mee doen was de vraag van Geerd.

Wat Pinkpop kan, dat kan ik ook

Geinspireerd door onze producten voor Pinkpop kwam de vraag of we de banners van C-mill ook konden verwerken. Geerd wilde zijn personeel namelijk een persoonlijk kerstkado geven. Iedereen kreeg een I-padhoes of Laptophoes gemaakt van de oude banners. Naast de hoezen hebben we ook werktassen en sleutelhangers gemaakt. C-mill wilde graag een eigen logo zien op haar producten. Gelukkig hebben we daar ook onze contacten voor zodat we aan deze wens konden voldoen.

image desc
image desc
image desc
image desc
projectoverzicht